4 клас
2 клас
Доброго дня!
1. Вікрийте документ №17 (прикріпила нижче) та попрацюйте в Журналі №17.
2. Перегляньте відео за посиланням https://cutt.ly/pjz2HNY .
3. Виконайте цікаве завдання http://www.wildwebwoods.org/popup.php?lang=ua
4. Перегляньте відео https://cutt.ly/VjvILw8
Більш детально все розписано в текстовому документі.
Після виконання, прошу прикріпити фото виконаної роботи в Журналі 17.
Бажаю успіхів!
4. Всесвіт:
Виконай завдання на сторінках 28-29 журналу № 17.
У завданні № 1 зверни увагу на останній ряд: відшукай там зайву тварину. Поясни своє рішення.
Завдання № 2.
Наведіть приклади інших тварин, які пересуваються вказаними способами. Як тварини пристосовані до зазначених способів пересування?
Завдання № 3. Після виконання завдання розкажи про одну із тварин за поданим планом. Доповни розповідь відомою тобі інформацією про цю тварину (народні прикмети, вірші, оповідання, казки тощо).
Завдання № 4. Якщо під час виконання завдання є утруднення, скористайся піказкою (вкладена презентація - https://drive.google.com/file/d/1Y2OfOhN0zoDrfr0E7SjXDyuahmuD-Eag/view?usp=sharing
Завдання № 5.
Назви зображених на світлинах тварин. Розфарбуй кружечки біля зображень тварин олівцем відповідного кольору. Тварина якої групи не зображена? Чим особливі ці тварини? Які тварини не належать до жодної з вивчених нами груп? Доведи. Обведи зображення тварин, середовищем існування яких є водойми, - олівцем синього кольору, ґрунт – олівцем коричневого кольору, суходіл – олівцем жовтого кольору.
2.Виконати комплекс вправ https://www.youtube.com/watch?v=ZXA5C9MQcQs.
3.Запамятати та виконати різновиди ходьби та бігу на спортивному майданчику https://vseosvita.ua/library/vidi-hodbi-vidi-bigu-302858.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий